Výsledky vyhledávání pro dotaz nasiona:

Výsledky vyhledávání v sekci Blog

Oto dlaczego konopie indyjskie są tak bardzo ważne

Terpeny najczęściej kojarzone są z marihuaną, ale zasięg jest znacznie szerszy. Tak, są kluczem do tego, dlaczego nasze zmysły węchu i smaku mogą rozróżniać różne rodzaje marihuany, ale te wszechstronne związki również odgrywają znacznie ważniejszą rolę. Dojdziemy do tego trochę później, ponieważ musimy najpierw zrozumieć, czym są te cząsteczki terpenu i jaka jest ich funkcja w roślinie.Terpeny można znaleźć w prawie każdym życiu roślin, w tym w owocach i warzywach, ale są one również obecne w niektórych gatunkach królestwa zwierząt, chociaż jest to niezwykle rzadkie.W szczególności do puli służą jednocześnie kilku celom. Działają jako naturalny system obronny, który chroni roślinę przed szkodnikami, bakteriami i prawie wszystkimi innymi najeźdźcami, którzy próbują wyrządzić jej krzywdę. Są również pierwotnym filtrem przeciwsłonecznym, że tak powiem, oferującym ochronę pąkom przed szkodliwym promieniowaniem UV naszego życzliwego słońca.Podobnie jak ich chemiczni kuzyni kannabinoidy, terpeny znajdują się głównie w kwiatach żeńskich roślin. Dla każdego, kto ukończył kurs naukowy (lub anatomię), to tutaj pojawiają się nasiona po zapyleniu rośliny.Różnorodność terpenów jest naprawdę ogromna, od ponad 100 różnych typów, z których większość można znaleźć wyłącznie w chwastach.Niektóre terpeny są również obecne w wielu innych roślinach, i dlatego niektóre szczepy przypominają smak i zapach owoców takich jak jagoda lub cytryna, a nawet drzew jak sosna. Zabawnym faktem jest to, że terpen zwany mircenem jest odpowiedzialny za dominujący zapach wszystkich odmian chwastów, zapach, który wszyscy znamy i kochamy. Ponieważ mircen jest unikalny w doniczce, nie można go znaleźć w żadnej innej roślinie.Aby łatwiej zrozumieć wszystkie funkcje terpenów, sprawdź tę interaktywną grafikę z Greencamp. Obejmuje wszystkie ważne terpeny i aby rozpocząć grafikę, po prostu kliknij na nią.Jeśli miałeś okazję to sprawdzić, zapoznałeś się już ze wszystkimi funkcjami tych fascynujących związków. Sposób, w jaki na nas wpływają, jest bardzo różny i ta wiedzanależy wziąć na poważnie, jeśli planujesz lub już używasz konopi indyjskich jako leku.Profil terpenowy należy zdecydowanie wziąć pod uwagę przy wyborze szczepu, ponieważ niektóre są idealne na ból, inne na zapalenie, a na przykład linalool jest fantastyczny w zmniejszaniu objawów zapalenia stawów.Aby wymienić kilka „ciężkich” terpenów, które można znaleźć w innych roślinach, kariofilen jest częścią wielu zielonych warzyw, a także przypraw, takich jak oregano i rozmaryn. Z drugiej strony limonen występuje w owocach cytrusowych, a zawierające go szczepy mają ten sam kwaśny aromat.Jak terpeny współpracują z THC i CBDMimo że terpeny same w sobie mają właściwości terapeutyczne, działają również zadziwiająco dobrze w połączeniu z kannabinoidami, a zjawisko to znane jest w środowisku naukowym jako „Efekt Entourage”.Aby uprościć, najważniejszą pomocą, jaką kannabinoidy mogą uzyskać z terpenów, jest przyspieszenie przepływu kannabinoidów do naszego krwioobiegu. Linalool, na przykład, zmienia sposób, w jaki nasze neuroprzekaźniki reagują na kannabinoidy, wywołując uczucie anksjolityczne i uspokajające. Innymi przykładami działania efektu otoczenia jest to, że CBD (za pomocą określonych terpenów) zmniejsza utratę pamięci długoterminowej związanej z THC i zmniejsza ogólną psychoaktywność tetrahydrokannabinolu.Szczegółowa wiedza na temat terpenów może być niewątpliwie przydatna dla wszystkich pacjentów, którzy używają chwastów na swoją korzyść, a dalsze badania z pewnością przyniosą pewne nowe fakty i zalety tych aromatycznych cząsteczek. źródło: ADAMS, Mike. Here’s Why Cannabis Terpenes Are So Very Important.Aug 8, 2019. Dostupné z: https://thefreshtoast.com/cannabis/why-are-cannabis-terpenes-immensely-important/ zdjęcie źródłowe: https://pixabay.com/cs/

PRZEWODNIK DLA POCZĄTKUJĄCYCH NASION KONOPI I ICH KORZYŚCI

Jedno źródło wszystkich niezbędnych aminokwasów, a także zdrowych tłuszczów, witamin, minerałów i błonnika? To prawda! Nasiona konopi są cennym źródłem wielu składników odżywczych, których nasz organizm potrzebuje każdego dnia, aby funkcjonować w najlepszym wydaniu. Rośliny konopne można wykorzystać do stworzenia niezliczonych produktów:Suplementy CBDMateriały budowlaneWłókno do odzieżyBrezentowyLinaBioplastyBiopaliwaProdukty żywienioweNasiona konopi stają się bardzo popularnym pożywieniem ze względu na ich niesamowitą zawartość odżywczą. Olej z nasion konopi i serca z nasion konopi stanowią pożywną opcję na zwiększenie diety, ale czym są nasiona konopi? Nasiona konopi to małe brązowe nasiona rośliny konopi. Nasiona konopi powstają w kwiatach zapylonych żeńskich roślin konopi. Rośliny konopne są celowo hodowane w ścisłych rzędach, aby promować to zapylenie i zwiększyć produkcję nasion. Nasiona konopi mają łagodny, orzechowy smak. Można je jeść w całości i mają chrupiącą konsystencję, lub nasiona konopi można łuskać, aby odsłonić wysoce odżywcze, bardziej miękkie „serce”. Ponieważ nasiona konopi pochodzą z roślin konopi o niskiej zawartości THC (poniżej 0,3% THC), nie są psychoaktywne i bezpieczne do spożycia. Następnie ujawniamy korzyści odżywcze nasion konopi. Korzyści z jedzenia nasion konopiTrudno jest znaleźć inny pokarm, który jest tak bogaty w składniki odżywcze jak nasiona konopi. Dodanie nasion konopi do diety znacznie zwiększa spożycie niezbędnych składników odżywczych, pomagając wypełnić luki w potencjalnie niezrównoważonej diecie. Nasiona konopi zawierają następujące składniki odżywcze, niezbędne w każdej kompletnej diecie. Kwasy tłuszczowe Omega 3 i 6: Jedynym tłuszczem, którego nigdy nie można dostać wystarczająco dużo, jest Omega 3, która obniża poziom trójglicerydów we krwi, zmniejszając ryzyko chorób serca. Jako przeciwzapalne kwasy tłuszczowe Omega 3 zmniejszają ból stawów i sztywność u osób cierpiących na zapalenie stawów i są przydatne w leczeniu astmy. Omega 3 może również odeprzeć chorobę Alzheimera i walczyć z ADHD i depresją. Chociaż zarówno kwasy tłuszczowe Omega 3, jak i 6 są niezbędne dla zdrowia ludzi, najlepiej powinny być spożywane w bliskim stosunku około 3: 1. Jednak w typowej amerykańskiej diecie stosunek wynosi około 25: 1. Wynika to z diety coraz bardziej smażonej w olejach roślinnych o wysokiej zawartości Omega 6 i może być wskaźnikiem wielu chorób. Jedzenie odpowiedniego rodzaju kwasów tłuszczowych Omega 6, takich jak kwas gamma linolenowy (GLA), roślinny kwas tłuszczowy Omega 6 znajdujący się w konopiach w sugerowanym stosunku 3: 1, może zmniejszyć stan zapalny diety wysokotłuszczowej. Zdrowe nabycie Omega 6 pomaga również w bólu stawów, nadciśnieniu i osteoporozie. Aminokwasy i białka: Aminokwasy są budulcem białka, jednego z trzech makroskładników odżywczych, które spożywamy codziennie. Ważne jest, aby uzyskać białko z odpowiednich źródeł dietetycznych. Jedzenie nawet niewielkich ilości czerwonego mięsa jest związane z chorobami układu krążenia i rakiem jelita grubego. Zamiast tego niezbędne aminokwasy można uzyskać z pożywienia, takiego jak orzechy i rośliny strączkowe, kurczak i indyk, ryby i skorupiaki, fasola i soja oraz oczywiście konopie. Konopie zawierają wszystkie 20 aminokwasów: w tym 9 niezbędnych aminokwasów, których nasz organizm nie jest w stanie wyprodukować samodzielnie. Błonnik: Krytyczny dla zdrowia układu trawiennego, błonnik jest również powiązany z niższym poziomem cholesterolu i poprawą poziomu cukru we krwi. Dieta bogata w błonnik może również pomóc w zapobieganiu rakowi okrężnicy. W ciągu całego życia ryzyko raka jelita grubego wynosi 4% zarówno u mężczyzn, jak i kobiet, co czyni go czwartym najbardziej rozpowszechnionym rakiem w USA. Uderza w wieku 65 lat lub starszych w znacznie większym stopniu. Aby osiągnąć wymagany poziom błonnika w diecie, dodaj do swoich posiłków nasiona konopi o dużej zawartości błonnika.Nasiona konopi, które zostały wysterylizowane, są dostępne jako konopny produkt spożywczy, który można spożywać w całości na chrupiącą, orzechową przekąskę lub jako dodatek do przepisów wymagających orzechów. Po łuskaniu ujawnia się orzech konopi, zwany także sercem konopi. Możesz dodać serca konopne do koktajli lub zmiel je i posyp je jogurtem, płatkami zbożowymi lub innymi posiłkami. Jeśli szukasz głównie roślinnego źródła białka, możesz kupić białko konopne w różnych proszkach. Możesz go rozpuścić w płynach lub zmiksować w koktajlach. Niektóre białka konopne zatrzymują błonnik nasion, ale inne nie. Prawdopodobnie najbardziej wszechstronny i popularny sposób spożywania nasion konopi, olej z nasion konopi ma te same składniki odżywcze, co serca konopi. Olej z nasion konopi może być stosowany w przepisach jako substytut masła, w sosach sałatkowych lub dipach, w miejsce innych olejów i nie tylko. Olej z nasion konopi najlepiej jest stosować jako olej wykończeniowy niż jako olej kuchenny. Nasiona konopi są również sprzedawane jako masło z nasion konopi, które można spożywać tak, jak masło orzechowe. Podobnie jak mleko migdałowe, można użyć mleka konopnego jako zamiennika mleka. Jak jeść nasiona konopiJak wspomniano powyżej, nasiona konopi mogą być spożywane w stanie takim, w jakim są, jako chrupiąca pożywna przekąska. Nasiona konopi są również dostępne bez łupin. Po usunięciu łupin nasion konopi ujawnia się serce nasion konopi. To pożywne serce z konopi można dodawać do różnego rodzaju pokarmów, aby zwiększyć ich wartość dietetyczną. Proszki białkowe z konopi można mieszać w koktajle lub wodę w pożywny napój, a mąka konopna pozwala zastąpić zwykłą mąkę, aby uzyskać korzyści z konopi. Dowiedz się więcej o jedzeniu nasion konopi lub czytaj dalej przepisy na nasiona konopi. źródło: STAMBERGER, Jeffrey. A BEGINNER’S GUIDE TO HEMP SEEDS AND THEIR BENEFITS,  Jun 27, 2019. Dostupné z: https://www.medicalmarijuanainc.com/beginners-guide-hemp-seeds-benefits/ zdjęcie źródłowe: https://pixabay.com/cs/